2007. február 25., vasárnap

Age of Worms - EBERRON D&D

Long Live the High RPG! Hetedik Age of Worms ülésünk eme éltetés jegyében telt. Sajnos Gábor nem volt jelen, pedig törpülő fél-orkja ismét megcsillogtathatta volna az első szessönökre jellemző fényét, révén számtalan szerepjátékos felület fényezésére adódott mód.

Régen listáztam már a parti összetételt, úgy vélem ismét aktuális:

Zsolt - Gorin Gamaal (ork kinézetű isteni varázshasználó)
Dávid - Zodear Ovion (ember kinézetű pszionista)
Gábor - Malo Ranna (fél-ork kinézetű harcosnő)
Vili - Abu Nanzo (shifter kinézetű szerzetes)
Jómagam - Delta Tastír (ember kinézetű varázslónő)

Miután kiszabadítottuk Anatát, egy ájult zsoldost életben hagytam, akit a többiek eszméletretérését követően kihallgattunk. A férfi elmesélte, hogy csapatuk nem vett részt az emberrablásban, mindössze a lány őrzése volt a feladatuk. A megbízóval személyesen nem találkoztak, egyedül varázshasználó vezetőjük és/vagy halott pszionistájuk ismerhette a kilétét, ám őket a harc hevében már jobblétre szenderítettük. A férfit elláttam a homlokán az arkán jelemmel, majd szélnek eresztettük. Gorin kikísérte a barlangból, majd ő maga sem tért vissza. Hiánya egy ideig nem tűnt fel, mert a pszionistától zsákmányolt kommunikációs kristály, illetve a zsoldoscsapat fegyverein található sharni kovácsmester pecsétjének tanulmányozásával foglalatoskodtunk. Zodeár Ovion és Abu Nanzo végül elindultak megkeresni Gorint, de csak a zsoldosra bukkantak rá, aki elmondta nekik, hogy elváltak útjaik, talán Gyémánt-tó felé indulhatott.

Visszatértük után eszmecserét tartottunk arról, ki miért van a csapattal, kinek mik az egyéni céljai, ki hogyan vélekedik az eddigi és múltbeli közösen átélt eseményekről, stb. Itt aztán tombolt a szerepjáték, amiben Zsolt nem tudott aktívan részt venni, mivel pontosan szerepjátékos indíttatásból, egy stabil 3-4 órára kimesélte magát. Malo Rannát megkértük, hogy vigye el Anatát az Alkony kolostorba, ahol majd felgyógyítják a legyengült teremtést. Magunk a barlangban töltöttük az éjszakát, ám reggel mindjárt egy babau ébresztett bennünket. Megbízónk tehát démonokkal is lepaktált, csak hogy megszerezze tőlünk a jogar darabját. Hárman háromfelé szaladtunk, így az időközben megduplázódott lényt idővel sikeresen leráztuk.Gyémánt-tóba visszatérve pár felismeréssel gazdagabbak lettünk:

-Gorin visszatért a Jorasco-ház ispotályába, ugyanis nem találja a morális egyenlőségjelet saját szemlélete illetve néhányunk életfelfogása között, így ezek átgondolásához magányra és időre volt szüksége
-nincs jobb egy fürdőnél és egy teljeskörű szobaszolgálatnál
-a pszionistától zsákmányolt "beszélgető" kristály másik fele valahol itt van/volt a Lon kereskedőházban, Ovion itteni bázisán
-hivatalosak vagyunk Allustanhoz, a helyi varázshasználóhoz másnap ebédre

A nap hátralévő részében további sűrű RPG-zést folytattunk, immár Gorin részvételével, majd mindenki a dolga után ment. Magam felkerestem a Kundarak-házat, ahol hitelt vettem fel, majd a Sivis-házat látogattam meg, akikkel levelet küldettem apámnak, valamint kedvenc tanáromnak, és befizettem az egyetemi tagdíjat. Az éjszakát a Fekete Mén fogadóban töltöttem, ahol kibéreltem egyszerre hat szobát és a fürdőt, majd ezek egyikében gondosan elrejtettem a jogart.

Reggel még agyaltunk egy kicsit, majd felkerestük Allustant. Mérgezéstől tartva óvatosan fogyasztottunk, ám végül bizalmunkba avattuk és elmondtunk neki mindent a Férgek koráról, a próféciáról, a Fekete Katedrálisról és az Ében Triádról. Felajánlotta mágikus segítségét, amennyiben úgy döntünk, hogy leszállunk Keserűkő Ragnolin bányájába. Ezt alaposan meg kell fontolnunk, mert ha nem találunk bizonyítékot és rajtakapnak, szorulunk. Nekem gondolnom kell a családom hírnevére is, nem derülhet ki, ha ilyen ügybe keveredem.


Tettem lépéseket taníttatásomra is, melyet Allustan a puszta szakmai odaadásnál mélyebb rajongással ajánlott fel - persze ebből én semmit nem vettem észre.

Még egyszer hangsúlyozom, nagyon hiányzott Gábor, állásfoglalása a tervezés és a motivációs egyeztetések során több mint szükséges lett volna.

Nincsenek megjegyzések: