2007. február 10., szombat

Age of Worms - Egy üzleti ajánlat

Kedves hölgyem, Legmélyebb sajnálatomra, más választásom nem lévén (és ennek javarészt Ön és társai az okai), csupán eme egyoldalú párbeszéd révén kerülhetek közelebbi kapcsolatba Becses Személyével. Minden újonnan érkezett idegen tevékenykedését szemmel tartom varázslatos hangulatú városkámban, és legnagyobb bosszúságomra Önök a kellemetlen vendégek csoportjába tartoznak, mint arról szolgámtól értesülnöm kellett. Nem csupán súlyosan megsebesítették őt, hanem a gondosan kiválasztott rejtekhelyét is (szó szerint) sikerült kifüstölniük.

Ezzel a lénnyel egyezséget kötöttem, melyet ő ugyan felrúgott, amikor nem az általam kiválasztott személyt csalta el, hogy táplálékul és keltetőként szolgáljon, ám ezzel, ha mégoly akaratlanul is, olyan nem várt ajándékot pottyantott az ölembe, melyre nagyon, valójában túlságosan rég, áhítoztam. Valószínűleg Ön már sejti, hogy mire gondolok…

Amikor Önt távolléte miatt nem, ellenben szolgálóját sikerült elfogatnom és kivallatnom, hogy arcátlanságukért megleckéztethessem Önöket, villámcsapásként ért a hír, hogy ami után én már évtizedek óta kutatok, azt Önök kevesebb, mint egy hét alatt megtalálták. Zoshiel Sírboltjában a Szélhercegek népének egyik legnagyobb hősével együtt egy olyan relikviát temettek el, mely, miután annyi energiát és erőforrást öltem bele a felkutatásába, kizárólag engem illethet meg.

Itt meg kell jegyeznem, mielőtt igazságtalanul ítélné meg szolgálóját, amiért kiadta a hollétükkel kapcsolatos információkat, hogy régen láttam már ilyen lojalitást és elkötelezettséget, melyet ő mutatott Ön felé. Legnagyobb sajnálatomra meg kellett kínoznom, és jobb kezének kisujját meg fogja találni a küldöncömnél, hogy átérezze a helyzet súlyosságát, és lássa, nem a levegőbe beszélek. Ettől függetlenül remélem megérti, hogy nem tettem volna ilyet, ha ez elkerülhető lett volna.

Hogy visszatérjünk a tárgyra: látva szolgálója ragaszkodását, bátorkodtam feltételezni, hogy ez nem csupán egyoldalú, ezért őt egészen addig fogságban tartom, amíg Önök azt a bizonyos tárgyat, amihez viszont én ragaszkodom, át nem adják nekem. Fel fogják ismerni, Zoshiel szarkofágjában kell ráleljenek, és leginkább egy jogar darabjához hasonlít.

Az üzlet rám eső részében kötelezettséget vállalok arra, hogy mind szolgálóját, mind Önöket életben hagyom, amennyiben a lehetőségekhez mérten leggyorsabban elhagyják Gyémánt-tavat. Amint megszerezték ügyletünk tárgyát, várják meg az éj leszálltát a sírbolt bejáratánál, és a küldöncnél lévő mágikus pálcával adjanak jelet. Az embereim fel fogják keresni Önöket, és lebonyolíthatják a cserét. A szolgálóját egy közeli barlangban fogja megtalálni, melynek hollétét a jogar átadása után tudatják Önnel. Türelmem a mától számított ötödik nap pirkadatáig tart. Ön okos nőnek tűnik, ezért inkább eltekintek annak részletezésétől, hogy mi fog történni, amennyiben megpróbálnak kijátszani.

Nincsenek megjegyzések: