2005. augusztus 13., szombat

Tábori jelentés és egyéb történések

Ma nem játszottunk így gondoltam írok az elmúlt két hétről. Holnap lesz egy hete, hogy Dáviddal visszatértünk a tíznapos 14. szegedi szerepjátéktáborból. A rendezvényen látszott, hogy a szervezők mögött több év tapasztalata áll: nem volt semmi fennakadás vagy váratlan nehézség. Rengetegen ismerték egymást korábbról, sőt voltak akik egy évvel ezelőtt abbahagyott kampányukat folytatták itt. Nagyjából velünk egykorban mozgott mindenki, mindössze egy csoport fiatalabb különítmény akadt, ám ők tolták a legkitartóbban az RPG-t. A medence alapvető funkciója és kiváló hűtő-hatása mellett, szociális fórumként is működött: ismeretségek, parti formálódások, tudásbáziscsere, sőt még fóliázott karakterlapú Vampire mese helyszíneként is szolgált. A sorozatos RPG-k mellett volt "csapatépítő" csapatverseny, íjászverseny, paintball, tábortűz, beszélgetés a Beholder kiadó képviselőjével és napi négy étkezés - két kilót fel is szedtem. Nagyon sajnáltam, hogy nem tudtam csatlakozni minden érdekesnek tűnő beszélgetéshez, melyek témái a Star Trektől a képregényeken át, egészen a szerepjátékos ismeretek és élmények legmélyéig hatoltak.

Első nap egy D&D mesével indítottunk, hét partitaggal. Ezt követően négy napig a GURPS negyedik kiadását és az ahhoz kiadott Infinity World-öt teszteltük. Ezt követte egy másfélnapos Pedragon Dávid tolmácsolásában, amit végül a Top 3 Pendragon kalandjaim közé soroltam. Egy teljes napot vett igénybe a D&D verseny, melynek pedofil felhangjait és rosszul komponált struktúráját a mi mesélőnk kiváló előadásmódja hatásosan feledtette. Csapatunk második helyezést ért el, jutalmunk az egyik résztvevő saját szerepjátékboltjában levásárolható 3000 forintos utalvány volt, melyet be is váltottam egy Faerűn Szörnyeire.

Három szerepjátékossal jövőbeni közös játékra alkalmas kapcsolatot építettünk ki. Andris az improvizatív mesélő, barátnője Bori a szabálykönyvguru, valamint Krisztián, akivel sajnos nem játszottunk együtt, de Dávidnak és nekem is nagyon szimpatikus volt. Andris addig bújta a Transhuman Space szabálykönyvet, míg végül egészségesen be is gyulladt neki, Bori jelentése szerint kedden már meg is vette magának. Krisztiántól kölcsönkaptam a Mutants and Masterminds című d20-as szuperhős szerepjátékot, melyet azóta a birtokomban lévő Heroes Unlimiteddel méricskélgetek össze. Ő maga az All Flesh Must Be Eaten című nyalánkságom iránt mutat érdeklődést.

Nincsenek megjegyzések: