2005. május 17., kedd

Halruaa Campaign - FR D&D

Kemény hosszúságú játék kerekedett mára: reggel pontosan 11-től, éjfélig játszottunk. D. Gáborékkal már vagy nyolc-kilenc éve nem kentem és meglepődve tapasztaltam a játék intenzitását. Nem volt külön kaja- és cigiszünet (ezek mentek folyamatosan az asztalnál) és nem volt beszélgetés off-game témákról. Ennek előnye az volt hogy nem estem ki a karakterből - kivéve, amikor nem voltam jelen egy beszélgetésnél, de még ekkor is az utolsó simításokat végeztem a tegnap generált zsoldoscsapatom tagjain. Karakteremnek neve is lett végül: Santara Saloma - majd javítom a galériában.

D.Gábor
szerintem nagyon jól mesél (bár felködlenek a múltjából sötét foltok, de hát kinek nem?) és ezt megint bizonyította. A két egymást követő fejezetből álló történet első felében egy áruló halruaa-i tanácstag után nyomoztunk, akiről kiderült, hogy - egyéb bűnök mellett - Árnyszövet mágiával operál - kedves felesége aktív útmutatásai alapján. Miután ezt a problémát megoldottuk a második félben a kedves feleség körmére kellett nézni, aki a férjével beszélt meg találkozót az Asztrál fogadóban. Itt aztán nagyon mókás lett a helyzet, mert a fogadó tulajdonosa (varázsló) őrzött egy követ, amit az öccsétől (szintén varázsló) lopott és ők ketten azt játsszák, hogy az egyikük ellopja a másiktól, az meg visszalopja tőle. Persze az öccs pontosan abban a percben támadt be a kőért, amikor feltűnt az igen veszélyes feleség, de hála Mystrának ezt mi már előre megjósoltuk hogy így lesz. Persze azért lett is nem kis felfordulás. A szerteágazó akcióban a csapat összes tagja fontos szerephez jutott sőt, egy Rust Monster és egy Acélgólem párharcának is részesei lehettünk.

Megint szemtanúja voltam, hogy milyen remek hangulatot tud teremteni a jellemek kijátszása, illetve milyen érdekes szituációt eredményezhet az, ha az egyik játékos karaktere alárendeltje egy másik játékosénak, különösképp ha a két karakter jelleme nem teljesen egyezik. Mellesleg magam játszottam ki csapatom összes tagját és ebben nagy segítségemre volt F.Dávid Abjurere, aki egy telepatikus tudathálót hozott létre a karakterek között. Persze F.Dávid még mindig keményen a combókra és a tápra hajt, de ezen ambícióiban kénytelen a skillek és a featek fejlesztésére koncentrálni, mert D.Gábor nem az a bőkezű mesélő. (Még szintet sem léptünk.)

Mindent összevetve ennyi idő kihagyása után is hamar megtaláltuk magunkat a játékban. Én jól éreztem magam, ők is hívtak még legközelebbre, 'szal valszeg én sem mentem az idegeikre - pedig női karakterrel toltam :)

Nincsenek megjegyzések: