Miután a társaság felmérte a lehetőségeit, úgy döntöttek, hogy elsőként megszabadítják Amon feleségét az őt gyötrő mágikus átoktól. A terv szerint Zodeár belép a nő elméjébe és magára irányítja a célzott mágiát, majd legyűrve a hatását visszaköveti a mentális kapcsot az eredetéhez, így utat találva a támadó elméjébe és lerántva a leplet annak személyéről. Az ir'Durshan család Vörösmenti Kastélyában tartott kísérlet azonban visszafelé sült el: a kapcsolat túloldalán álló két hashalaq quori elegendő ideig tudta feltartani Zodeár mentális csápjait és képet kapva a túloldalon lévő helyszínről odateleportált egy kisebb csapatnyi fél-gnoll fél-sakál harcossal a Démonpusztákon élő Sakál Népéből.
A rövid úton kialakuló ádáz küzdelemben a két quori láthatatlanul bombázta területre ható mentális támadásokkal a hősöket, míg a sakálembereket vezető két troll bőreváltó könyörtelenül osztotta a súlyos sérüléseket karmaival. Amont szinte a biztos halál széléről kellett visszahozni egy mentális robbanás után, Gorin pedig elesett félelmetes ellenfele csapásai alatt, így a társaság menekülőre fogta és egy kivételével ki is jutottak a kastély udvarára: Abut maguk alá gyűrték a félelmetes ellenfelek.
1 megjegyzés:
Még épp időben a következő játék előtt:
általános szerepjáték bónusz: +350 xp mindenkinek
a mágikus átok személyének felfedésére készített és (többé-kevésbé) megvalósított tervért:
+200 xp Dávidnak és Mihálynak
Akatia kimentéséért a küzdelem helyszínéről és a személyzet evakuálásáért: +200 xp Andrásnak és Mihálynak
Amon újabb halálközeli élményéért és visszatáncoltatásáért a halál mezsgyéjéről: +250 xp mindenkinek
a taktikai visszavounlás során az ellenfél soraiban véghezvitt veszteségekért: +1250 xp mindenkinek
Megjegyzés küldése