2008. április 5., szombat

Age of Worms - Gorin levele

Kedves Barátaim,


Mire ezt a levelet kézhez kapjátok, én már a Démonpuszták felé tartok egy olyan kincs birtokában, melyért akár a lelkemet is adtam volna, és azt hiszem tulajdonképpen azt is tettem, hiszen alkut kötöttem egy olyan személlyel, akit mindannyian gyűlölünk, de legfőképpen Delta.


Yurev lelke olyan fekete, akár a szurok, de csak ő menthette meg Syb-et, akit egy Zor nevű démon kerített a hatalmába. A tudásért cserébe a Szélherceg jogarának darabját kérte, és én átadtam neki. Mivel tudtam, hogy ezt nem engednétek meg, visszaélve Maloranna bizalmával, a segítségét kértem a Kundarak bank széfjének kinyitásához. Remélem megbocsát nekem, és ti is.


Nem kérem, hogy próbáljátok meg megérteni a döntésem okait, de szeretném azt gondolni, hogy nem érzitek úgy, elárultalak titeket. Nem tettem és ezt bizonyítani is fogom: a Maruk, a Vérhold, a Sziklakígyó és sok más kisebb nemzetség vénei bennem találták meglátni a kelashvaar-t, aki képes egyesíteni a törzseket a Féreg fenyegetése ellen. Megpróbálok minél többet megtudni erről, mert úgy vélem köze lehet a Férgek Korához, és amint megszabadítottam Syb-et a démon uralma alól, visszatérek hozzátok, és nem üres kézzel.


Kalok Shash vigyázza lépteitek,


Gorin Gamaal

Nincsenek megjegyzések: