2005. június 5., vasárnap

Temple of Takhisis - DL D&D

Természetesen ez a kampány is egyre és egyre szerteágazóbb lett: az Abyss legfelsőbb rétegének, Pandemosnak híres fogadójában, az Őrültek Házában megismerkedtünk egy félsötét elffel (Tamlyn - Gergő karaktere), aki egy bizonyos papnő után kutat. Gutter és én elleneztük hogy csatlakozzon hozzánk, de végül Gábriel által manipulált "szerencse" úgy hozta, hogy bevettük a csapatba. Elhatároztuk, hogy a második réteget (Cocytust a Sirámok Völgyét) nem a közelebbi, de démonok által őrzött kapun közelítjük meg, ugyanis ott több ezer aranyra rúgó kapuadót szednek a szarvas-patások. Mielőtt azonban elindulhattunk volna hosszú és fáradtságos utunkra a félsötét elf megkért járjunk kicsit utána az ő ügyének is. No meg is tettük, de a Téli Palotában csak egy skizofrén kóklerrel találkoztunk, aki egy serleget akart elhozatni velünk. Ez a kupa, a hozzá vacsorára vendégségbe látogató Sargonnas kedvére lett volna. A megbízást mélyen képességen alulinak találtuk, ráadásul a gonosz isten kellemes vacsorájához nem akaródzott statisztálnunk. Útra keltünk hát Azúria hátán a távoli kapu felé, melyen ingyen átkelhetünk a második rétegbe. Az egyik estét egy ghitzerai faluban töltöttük, akik vezetője megkért kerítsük elő a manticoreok által elrabolt fegyvereiket. Megállapodtunk, hogy ha utunk során beléjük botlunk ránézünk a dologra. Végül elértünk a kapuhoz, mely mögött kellemetlen fogadóbizottság várt minket. Annyira kellemetlen, hogy mindjárt szintet is léptünk.

Érdekes, hogy Eszter meséjében két konkrét megbízást is úgymond kihagytunk, míg D.Gábor kampányában egyszerre három-négy ügyön is dolgozunk. Ezen a példán keresztül jól látható a két mesefüzér felépítésében lévő különbség, valamint az, hogy milyen jellemű karakterek viszik a kampányt. Eszternél nagyrészt semleges/jó-kaotikus/jó, véletlenül összetalálkozott, laza kapcsolatú egyénekből áll a csapat, míg D.Gábornál egy törvényes állam vezető mágus-politikusa és az alá beosztott, szintén törvényes brigád működik. Az egész kampány gerincét és a mesélői oldal későbbi játékterét is nagyban meghatározza a csapat uralkodó jelleme és a tagok közötti kapcsolat.

A bejegyzéshez mellékeltem Zsolt karakterének, Feketeszemű Gábrielnek a képét.

Nincsenek megjegyzések: