2005. június 10., péntek

Camp Crystal Lake

Ma jelentkeztem a Szatymazon megrendezésre kerülő 14. Szegedi Fantasy és Szerepjáték Táborba. Lesz itt faház, medence, programok és csajok. Úgy döntöttünk, hogy négyen meg is töltünk egy négyszemélyes faházat, így K.Gábor, Zsolt és Dávid velem kiegészített csapata az elhatározás mezejére lépett. Dávid és én már tuti olyan mesékkel készülünk, melyekbe az ott jelenlévő arcok is beállhatnak majd és nekem is szándékomban áll odacsapódni egy-egy bandához, kipróbálni ezt-azt. A szervezők bátorították a jelentkezőket, hogy vigyenek olyan játékokat, melyek kevéssé ismertek, így terveim szerint egy egyéjszakás All Flesh Must Be Eatennel, mellé esetleg egy Transhuman Space-szel vagy egy Star Wars-szal teszem le a névjegykártyámat. Ha már kevéssé ismert játékokat viszünk, Dávid egy Pendragonban gondolkodik, melybe szintén beállhatnak a vállalkozókedvűek. Kíváncsi vagyok Zsolt mit hoz majd...bár amikor erről beszélgettünk, mintha az Indiana Jones taktusait dudorászta volna.
Holnap elmarad a Beyond the Mountains of Madness, helyette Zsolt meséli tovább D&D-s Fantasy Europe kampányát, melyben Dávid és én kenünk majd azokkal a karaktereinkkel, akik végigvitték a Speaker in Dreams-t és benne letudták a leghosszabb (közel 8 órás) csatát.
Eszméletlen ez az időjárás, este látszott a lehelletem az utcán és ennek okán itthon be is fűtöttem. Ha Medárd napján esik, akkor még 40 napig esni fog - mondja a babona. Szerdán esett?

Nincsenek megjegyzések: